Berlinom vozi Siemensov električni vlak, prvenstveno će prevoziti zaposlenike Tesline Gigatvornice - Monitor.hr
Utorak (08:00)

Beži Muskec beži Muskec cug ti bu pobegel

Berlinom vozi Siemensov električni vlak, prvenstveno će prevoziti zaposlenike Tesline Gigatvornice

Tesla je uzela na lizing električni vlak za javni prijevoz u regiji Berlin-Brandenburg i pokrenula “Giga vlak”, prvi vlak na baterijski pogon u tom području Njemačke. Posebno treba naglasiti: ovo nije vlak koji je proizvela Tesla, već proizvod giganta Siemensa. Sličan vlak imao je inauguraciju ove godine u travnju, između Offenburga i Oberkircha u Njemačkoj. Time Tesla stavlja svoje ime i snagu brenda da bi promovirala ovaj način prijevoza. Ovaj ekološki prihvatljiv prijevoz poslužit će za prijevoz Teslinih zaposlenika, prevozeći ih izravno do tvornice Gigafactory Berlin. Vlak će istodobno biti otvoren za javnost. Bug


Slične vijesti

Prekjučer (11:00)

I ja sam kao mali imao vlak na baterije, ali ne tako veliki

Končar predstavio svoj BMV: Baterijski motorni vlak, među prvima u Europi

Končar je u Berlinu na najvećem svjetskom sajmu transportne industrije InnoTrans predstavio dva svoja vlaka – baterijski i mjerni. Hrvatska grupacija u sklopu vanjskog izložbenog prostora predstavila je svoj najnoviji baterijski motorni vlak (BMV), a u sklopu kojeg je odmah nakon svečanog otvaranja sajma, održala i posebnu prezentaciju za stručnu javnost. Baterijski motorni vlakovi (BMV) koristit će se za prijevoz putnika na neelektrificiranoj mreži željezničkih pruga. Poslovni

29.11.2023. (21:00)

S takvima smo se igrali kao mali, sad ćemo se vozit

Vlakovi budućnosti koje razvija Končar trebali bi biti spremni za tračnice do sljedećeg ljeta

KONČAR grupa bi do kolovoza 2024. godine trebala razviti jedan od globalno najsofisticiranijih proizvoda, baterijski i hibridni vlak. Zbog toga je krajem prošle godine KONČAR potpisao ugovor s HŽ Putničkim prijevozom za kupoprodaju prototipa baterijskog elektromotornog vlaka i baterijskog motornog vlaka te šest stabilnih energetskih priključaka u sklopu projekta Primjena zelenih tehnologija u željezničkom putničkom prijevozu iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. – 2026. (NPOO). U sklopu projekta bit će nabavljen baterijski elektromotorni (BEMV) i baterijski motorni vlak (BMV) te šest stabilnih energetskih priključaka za punjenje baterija koji će biti postavljeni u kolodvorima Split, Osijek, Varaždin, Bjelovar, Virovitica i Pula. Lider

23.01.2023. (15:00)

Sve naelektriziraj i vozi

U Hrvatskoj će u prometu biti baterijsko-električni putnički vlakovi i brodovi

Kroz Nacionalni plan oporavka i otpornosti, uz sufinanciranje Europske unije, Hrvatska će u narednom razdoblju uložiti nacionalna sredstva u kupnju modernih električnih prijevoznih sredstava. To je bilo najavljeno još krajem prošle godine, na ekološkom samitu COP27, no tada još nije bilo poznato kakvi su to planovi Hrvatske za elektrifikaciju putničkog prijevoza. Ovih dana neke stvari su postale jasnije. Nabavom baterijskih vlakova omogućit će se organizacija željezničkoga putničkog prijevoza na neelektrificiranim prugama na ekološki prihvatljiv način, a primjenom zelenih tehnologija u željezničkom prometu podiže se razina energetske učinkovitosti prometnog sustava te doprinosi smanjenju buke i emisije stakleničkih plinova, poručeno je iz Ministarstva mora, prometa i infrastrukture. Bug

14.12.2015. (08:57)

Još jedan popularan potez

HŽ ukinuo 12 od 16 izravnih vlakova između Bjelovara i Zagreba

Prema novom voznom redu HŽ-a ukinuto je čak 12 od 16 izravnih vlakova Bjelovar – Zagreb, zbog čega će velik broj putnika odsad morati presjedati u Križevcima. No dok Uprava potez pravda uvođenjem novih električnih vlakova na elektrificiranoj pruzi od Križevaca do Zagreba, koja bi trebala postići uštede i udobnost putovanja, putnici (iz Bjelovara, Križevaca, ali i Virovitice) već potpisuju peticiju za vraćanje dizelskih linija. HRT