Automehaničarske prevare: "Ulupaš tisuće, a poprave ti auto dijelom od 37 eura" - Monitor.hr
08.10. (14:00)

Majstorske manipulacije

Automehaničarske prevare: “Ulupaš tisuće, a poprave ti auto dijelom od 37 eura”

Neetični mehaničari koriste neznanje klijenata kako bi naplatili nepotrebne popravke. Uobičajene prevare uključuju zamjenu dijelova koji nisu oštećeni, korištenje zamjenskih dijelova niske kvalitete, napuhavanje radnih sati i naplate bez prethodnog odobrenja. “Mušterije kažu ‘Uložio sam 2.250 eura u ovaj automobil, još uvijek nije popravljen, još uvijek stvara buku’, a mi ga na kraju popravimo s dijelom od 37 eura” – kaže jedan američki automehaničar. Vozačima se savjetuje da istraže problem, zatraže ponudu unaprijed i konzultiraju više servisa kako bi se zaštitili od prevara. Dnevno


Slične vijesti

30.10.2023. (17:00)

Ekologija zahtjeva deblji džep

Službeni podaci: Servis oštećenih električnih automobila dosta je skuplji u usporedbi s benzincima i dizelašima

Unatoč činjenici da električni automobili sudjeluju u manje nesreća, troškovi popravka su visoki zbog čimbenika kao što su oštećene pogonske baterije i nesigurnosti servisera u rukovanju oštećenim električnim automobilima. Posljedično, za servis oštećenih električnih vozila potrebno je više radnih sati. Studija, koja je uspoređivala 37 parova modela električnih automobila i automobila s motorima s unutarnjim sagorijvanjem, pokazala je da su troškovi u prosjeku 30 do 35 posto veći. Revija HAK

04.05.2023. (15:00)

Ako stane i više ne ide...

Što se najviše kvari na dizelašima i benzincima na cesti

Kod dizelaša, kod motora s Euro 5 i 6 normom ispušnih plinova, često će se događati problemi s ventilom za povrat ispušnih plinova AGR ili EGR, kao i s adblue spremnikom, s otopinom ureje. Jedno i drugo utječe na gubitak pogona. Kod novih nema pravila, nekad stanu raditi na 60.000 km, a kod istog modela vozila naprave 300.000 km bez problema. Veliki je problem kod ove grupe dijelova da često nisu lagerski dostupni. Kod benzinaca često će nas na cesti ostaviti visokonaponski svitak (bobina) – tada ostajemo bez potrebne iskre na svjećicama i gubitkom rada cilindra nema daljnje vožnje na siguran način. Često mogu imati neispravnost benzinske pumpe u spremniku goriva, dok noviji trocilindarski benzinski motori često boluju od nekog od problema na distribuciji s lancem. HAK-ovi mehaničari opisuju najčešće kvarove.

11.08.2017. (16:57)

Turistima se pokvario automobil pa pozvali majstora iz Austrije: Bio im jeftiniji od onog iz Šibenika