Appleov App Store sve više sliči na groblje aplikacija - Monitor.hr
08.02.2015. (13:50)

Mrtvi megabajti

Appleov App Store sve više sliči na groblje aplikacija

App Store pun je zombi aplikacija koje više nisu ‘žive’, korisnici ih ne skidaju, nitko ih ne može naći. Prema najnovijem izvješću, broj zombi aplikacija porastao je za 83 posto što znači da od pet iOS aplikacija njih četiri zauzima virtualni prostor i luta bespućima App Storea. Prošle godine broj aplikacija u App Store povećao se sa 890.000 na 1.420,000 a to automatski znači i više zombi aplikacija, piše Apptrigger. ICT Business


Slične vijesti

08.01.2018. (10:45)

Kvadratić od 16 milijardi

Prihodi od aplikacija lani porasli 35% na 60 milijardi dolara

Globalni prihodi od aplikacija prošle su godine narasli 35 posto na blizu 60 milijardi dolara s 43 milijarde dolara iz 2016. godine. Ovo je svota kad se uključi plaćene aplikacije, pretplate i kupovinu unutar aplikacija preko Appleovog App Storea i Google Playa pri čemu je App Store dvostruko jači – imao je lani prihod od 38,5 milijardi, gok je Google Play imao 20,1 milijardu. Ovdje izvještaj s grafikonima. TechCrunch

17.02.2016. (00:09)

U App Storeu proizvođači s 10 aplikacija skinuli cijenu na određeno vrijeme

14.12.2015. (13:40)

Svijetli primjer

Prvi hrvatski IT proizvođač koji će se oglašavati na televiziji

Tvrtka Nanobit, najveći hrvatski proizvođač mobilnih igara, prva je hrvatska IT tvrtka koja će snimiti igranu TV reklamu i krenuti u međunarodnu TV oglašivačku kampanju, kako bi povećao postojeću bazu igrača svojih naslova Hollywood Story i Chef Town. Te igre trenutačno imaju dva milijuna korisnika diljem svijeta, a preuzete su više od 40 milijuna puta. Tvrtke koje se bave informatikom u Hrvatskoj do sada su u pravilu izbjegavale televiziju jer im je taj oblik promocije bio preskup. Poslovni