Anđelo Jurkas: Tipujem na strast i potrebu za filmom bez granica - Monitor.hr
10.08.2018. (23:39)

Anđelo Jurkas: Tipujem na strast i potrebu za filmom bez granica

Anđelo Jurkas u intervjuu za Slobodnu: Tipujem na strast, kvalitet, ljubav i potrebu za filmom bez granica. Bez stilskih i žanrovskih ladica. Tipujem potrebu za jebenim filmovima. Tipujem na komunikaciju. Potrebu i potragu za dobrim, boljim i najboljim. Tipujem na aktualnu neponovljivu moju buduću muzu Charlize Theron u “Tully“, jednako kao i suludog histerika i sektaša Toma Cruisea u urnebesno zabavnoj “Nemogućoj misiji 6“. Uživam u onima o kojima će se polemizirati, raspravljati, hvaliti, kuditi, oduševljavati argumentima, a ne dojmovima i namještaljkama. Tipujem na film. Ne vjerujem u art, ali vjerujem u rad. Kopanje i rudarenje, bez isprika.


Slične vijesti

11.08. (18:00)

Nešto se i utržilo

Jurkas: Rekordni hipodromski Ed Sheeran i role model zdrave pop ekonomije

Imati takvu globalnu zvijezdu trenutka u peeku glazbene komercijalne snage prvenstveno je potez za pozdraviti isključivo iz financijskih i ekonomskih razloga. Naime, htjeli nehtjeli njegove floskule o skromnim počecima s 18 godina prestale su biti referentnima onog trena kad računica glazbenih mu kalkulacija, pluseva, minuseva, znakova jednakosti i ostalih simboličkih imena albuma, počnu obračunavati multimilijunske svote. Koje daleko premašuju interes samo njegova managmenta, produkcije, booking agencije i organizatora koncerta već prokazuju interesantne role modele zarade mnogih rukavaca samo posredno vezanih za pop kulturu i glazbenu scenu. Službeni kapacitet Hipodroma Zagreb je ovisno o rasporedu prostora od 75 000 do 100 000 ljudi. Prodano je 70 000 ulaznica cca službeni info organizatora. Svota je cca 7 milijuna eura. Zbrajajući i oduzimajući okvirne troškove 1 koncerta ostaje po koncertu oko 3 500 000 E do 4 000 000 E čiste zarade Edu Sheeranu i njenom management teamu. Uzmite odstupanje 10% up down. Anđelo Jurkas za Mixer.

08.07. (20:00)

Jer osamdesete su bile godine...

Dokumentarni film ‘Brats’: Modificirana hollywoodska nostalgija za pionire glumačke šminke 80-ih

Brats’ je dugometražni dokumentarni film redatelja Andrewa McCarthyja koji istražuje fenomen ‘Brat Packa’, skupine mladih glumaca koji su obilježili Hollywood sredinom 1980-ih pružajući prvenstveno nostalgičan pogled na grupu glumaca okupljenih oko ikoničnog filma ‘The Breakfast Club’ i njihov ‘utjecaj’, točnije pojavnost u kinematografiji tog razdoblja. Film je više od dokumentarca o skupini mladih glumaca; meditacija je to o prolaznosti vremena i o tome kako se sjećanja oblikuju kroz leću osobnih iskustava, kaže Anđelo Jurkas za Mixer.

24.02. (11:00)

Još malo o bombi

Einstein and the Bomb – ono što su propustili spomenuti u Oppenheimeru

Igrana dokudrama o ulozi velikog mislioca i fizičara Alberta Einsteina u ‘Projektu Manhattan’ i lani populariziranoj ulozi uz Oppenheimera, nastavlja tamo gdje su s igranim hitom stali s faktografijom. Dokumentarac se koncentrira na tri razdoblja – Einsteinovo vrijeme u Njemačkoj, deport u Britaniju na zaštićeno imanje te poslije otkrivanja lokacije, preseljenje u Ameriku. Shodno njegovom migriranju mijenjali su se stadiji napretka nacističke Njemačke na putu prema atomskoj bombi. Tko je utrku dobio i kako povijest je pokazala, no u ovom se dokumentarcu otkrivaju neki fakti izostavljeni u Oppenheimeru. Izvrsni arhivski materijali u suštoj su suprotnosti s patetičnim i dramski plošno postavljenim igranim dijelovima te se propušta poentirati upravo tamo gdje se traži najveća autentika i uvjerljivost. Inače solidno i razumljivo povijesno gradivo za učenike osnovnih i srednjih škola, Anđelo Jurkas za Mixer.

27.09.2023. (00:00)

Šećerna vuna za oči i uši

Anđelo Jurkas: TV talent showovi kao groblje talenata i servis traka Umjetnoj Inteligenciji

MAJA ŠUPUT ZABLISTALA U ŠLJOKICAMA I PERJU OD GLAVE DO PETE: 'Čisto da se prašina digne' - Zagreb.info

  • Ima svega u konceptu – predavati i preprodavati svoju osobnost kroz tuđi rad. Imitirati ili se bar truditi zvučati kao netko poznat, popularan, ali netko drugi. Jer gledateljima je tako najlakše. Poistovjetiti se s hitovima, evergreen melodijama, pa onda određivati se u kontekstu sjajna reinterpretacija do uništena i oskvrnjena. No, bitno je ličiti na nešto. Ili nekog. Ono što se ne traži je autorska kompetencija i vještina skladanja, umijeće sviranja, više i poglavito riječ je o divoti popjevanja.
  • Gotovo svaki Tv program ima svoj show za nove talente. I vidi slučajnosti, štoviše začuj čuda, svi izgledaju isto. Pardon, slično. Scenografije se i fontovi slova mijenjaju. I termin emitiranja. Da si baš ne zapišavaju dvorišta u utrkama za shareove, postotke i ostale tablice gledateljskog engagementa. I inih varijanti mjerkanja i pečatiranja “uspjeha”. Formalno. Sadržajno, neki novi klinci defiliraju pred stručnjacima i stućljacima, više-manje zvijezdama i više-manje javnim osobama koji ih komentiraju više ili manje pristojno i ohrabrujuće prošli-neprošli. I tako u krugovima od eliminacije do kulminacije i pumpanja nepostojeće fascinacije. Sjajna paradigma sad već desetljećima. Jedino što natjecateljima nitko nije prišapnuo: nema tu leba, deco, niti puta do superzvijezda, povijest je pokazala. Pitajte sve osim Natali Dizdar, ona je drugo. Anđelo Jurkas
04.06.2023. (20:00)

Soundtrack za moj život

Anđelo Jurkas: Biti Tina

Umrla je Tina Turner - Glazba.hr

Tina Turner je puno više od brojki. Njene šljokice, njena griva, njen glas koji je bilo nemoguće fulati, sve se to sabralo u formi jedinstvene i teško kopirajuće pojave. Zapravo, gotovo da nije bilo prostora ni situacije gdje se nije osjećala, a ni predstavljala kao kraljica. I taj je vibe širila oko sebe bez da se itko osjećao manje vrijednim, naprotiv. Davala je pažnju i zaštitnički se odnosila spram svoje ekipe i ljudi, svirača, plesačica, talk show domaćina, svih segmenata u glazbenom ili showbizz lancu. A tako joj se i vraćalo. Tinin život bio je prilično drčna poruka. Ne samo ženama, ali njima najprije. S obzirom na naše vrijeme u kojem su batine i dalje sredstvo komunikacije, a provincija state of mind za barem 2/3 stanovništva Lijepe Naše Prćije, nema nam druge nego Tini posthumno dati još pokoji naklon i nastaviti slijediti njen primjer – dići glavu, suočiti se s ništarijama i svojim životom. I izaći kao pobjednica. Kraljica. Budite ne kao Tina. Budite Tina. Mixer

31.05.2023. (23:00)

JK Rowling je oduševljena nastupom LET 3 i počinje pisati fantastičnu trilogiju “Mrle i njegovi hologramski teleportacijski letovi”

Anđelo Jurkas: Iznad ili ispod crte ŠČ manije – post festum Eurosonga

🇭🇷 Croatia | Let 3 - Mama ŠČ! (First Semi-Final)

Ono što ostaju kao fakti mimo dojmova je sljedeće:

  • Nijedan domaći Dora/Eurosong pobjednik/izvođač dosad nije ni upola uložio PR i medijskog truda kao LET3, i koliko god nerealno bilo, oni ispadaju veći Hrvatine i Hrvatice nego ovi barjaktari koji čuče pod U i predstavljaju zemlju kvalitetnije po tome koliko su uložili u to.
  • Nijedan domaći Dora pobjednik/izvođač dosad nije ni upola digao interes Eurosong javnosti – štogod mislili o tome. Ej BBC, NME, etc. pišu/pričaju o Let 3 kao interesantnom audio vizualnom spektaklu, spominju Prlju u kontekstu Freddieja Mercuryja prepisujući naše glazbene recke koje su prve pustile glas o “Bohemian Rhaspody” điru “Mame ŠČ”. Određuju se prema njima voljeli ih ne voljeli, ali ih nitko ne može podcijeniti.
  • Voljeli ne voljeli njihov (f)art, ni jedan izvođač nije imao toliko osmišljen vizualni i scenski koncept nastup/performans, spomene li itko krila na onom dečecu koje je cijukao u visokim registrima prije par godina ili Žakovo troglasje iz istog trbuha slijedi gađanje prvim oštrim predmetom u blizini.
  • Ni o jednom domaćem predstavniku nije se diglo toliko medijske frke i polariziranih mišljenja kao o njima, ni o jednom domaćem predstavniku nije se toliko dugo pisalo/pričalo od trena domaćeg izbora do trena nastupa u finalu.
  • Ni jednog domaćeg predstavnika na Dori/Eurosongu nije više bolio turac kao njih 5-oricu za Eurosong itself, ali to nisu koristili kao ispriku da kad su već tamo ne odigraju najprofesionalnije uloge do zadnjeg kraja. Mixer

https://www.youtube.com/watch?v=hGuGfdEJ5Pw

05.03.2023. (12:00)

Vjerujem u kramp, udaranje i rad, rad, rad

Anđelo Jurkas: “Šokira me letargija društva, ali i bespomoćnost onih koji se bore protiv sustava”

Teško je i nabrojiti filmove koje u ovom trenutku snima ili završava Anđelo Jurkas. Njegov dokumentarni film „Sutra ću biti“ koji govori o štićenicima hrvatskih odgojnih domova dobio je sjajne kritike.  – Planirate snimati i nastavak, ovoga puta o djevojčicama iz domova, radnog naslova “Rekli su da kleknem”. U kojoj je to fazi i kakva je uopće distribucija filma „Sutra ću biti“? “Već smo počeli s radnim snimkama nastavka „Domaca“, ovoga puta kompletno fokusirani na problematiku tretmana i socijalne slike djevojčica iz domova po RH te preko njihova slučaja progovaramo o poziciji i tretmanu žene u mačističkom, provincijalnom, konzervativnom i klečećem mužjačkom društvu. Socijalni sustav samo je zorna refleksija cijelog društvenog i državnog neuređenja posljednjih 30 godina pseudodemokracije usranih gaća, a zapravo tek goreg klijentelističkog režima nego je to bio socijalizam. Iluzorno bi bilo očekivati da će socijala bljeskati, kad se raspada jednako kao i zdravstvo, kultura, ekonomija, sport.” Nacional

09.02.2023. (20:00)

Za prijatelje i dužnike

Jurkas: Porin – Trideset godina dodjele prema medijskoj prisutnosti na sceni

Trideseta jubilarna dodjela domaće diskografske nagrade, i pandana američkom Grammyju, već godinama mimo medijske pažnje, predstavlja presjek maksimalno statističke dvije trećine onoga što doista zanimljivog i vrijednog zbiva na domaćoj glazbenoj sceni. Toliko naime medijski (ne)zainteresirana strukovna glasačka mašina uspije primijetiti što je bilo prijavljeno za nominacije. Porin kao takav nužno mora postojati za onaj dio estradnog življa kojem je taštinski bitno da ga “struka” nagrađuje bez obzira na nepostojanje kriterija i činjenice da se nagrađuje iz vrlo često krivih razloga, a ne onih sadržajnih. No, s obzirom da estradu zanima samo PR i taština, a neki terenski rezultati ili izostaju ili niti mogu postojati, realno, nikog briga. Anđelo Jurkas za Mixer.

03.02.2023. (14:00)

Nek se čuju (novi) ženski glasovi!

Jurkas: Ove su mlade pjevačice budućnost hrvatske glazbe

Svako toliko se pojavi nekoliko izvođačica koje pretendiraju na pozicije novih Vanna, Lidija Bajuk, Dunji Knebl ili drugih pažnje vrijednih autorica na kojima je provjetriti domaću glazbenu sceni i činiti novi raspored snaga. Je Veux ima dekade u glasu na domaćoj glazbenoj sceni i njen debitantski dance pop projekt traje već 3, 4 godine. Miriiam – mlada ZG kantautorice neopterećene stilovima. Nika Turković: Ako ne klizne u pretjerani grudnjak party ima sasvim dovoljno prvenstveno glazbenih pop aduta za preuzimanje mjesta na sceni. Hana Who(ljić) – Iznimno pismena skladateljica i ugodna izvođačica. Albina: Tik Tok i Eurosong su bili katapult za mladu splitsku dance pop pjevačicu kojoj producenti traže stil i pjesme svakih par mjeseci ili koju godinu. Gina: Nova Natali Dizdar i ex Detour pjevačica. Tu su još Ether, Sun U i Dienne. Anđelo Jurkas za Mixer.

07.11.2018. (18:30)

Happy end: Glup & Gluplji 3 – novi film Anđela Jurkasa bagerom razmiče političku korektnost

Novi film neumornog nezavisnog filmaša Anđela Jurkasa, koji ovih dana kreće u kinodistribuciju, ostavlja dojam kao da je netko bagerom raščistio prostor političke korektnosti da napravi mjesta humoru. Iznenađujuće komičan, sastavljen je po modelu “pljugerskih” filmova i ne pokazuje nimalo senzibiliteta prema normiranim društvenim “svetinjama” – časne sestre, maloljetnice, branitelji, homoseksualci, političari, novinari, ‘celebrity’, kućni ljubimci… – piše o filmu Goran Šikić za Jutarnji list. Official trailer #1