Hrvatska za plakat: Prije 40 godina na ovo nitko ne bi ni trznuo, a vidi danas
Anđelo Jurkas: Pun novčanik ili prazna **čka – što više smeta teatralnim (malo)građanima?
U sklopu Splitskog ljeta ove se godine puno priča o plakatima za kazališne predstave. Prvo je najavni s dva jezika koja tek što se ne lickaju piknuo u zjenice ćudoredne pa se tjednima raspredalo o moralu i granicama ukusa. Sve veliki znalci s pjace i iz gradskih stranačkih ureda moralizirali su o mokrosti sline i koncentracijama bakterija na vrhu dva jezika koja samo što se nisu takla. Ajme bolesti. A onda je zakucala “Gazdarica”. Po posteru dizajnera Karla Kazinotija i Miše Komende koji su se drznuli staviti pare u novčanik, svinuli ih u obliku dagnje, pardon moi, vulve, pardon moi, po narocki **čke. Ajme zla. Nije samo jasno je li skandaloznije bilo to što je novčanik umalo prazan ili je ženski organ bio napunjen? Mixer