Amerikanci dok su pijani preko Interneta kupe robe za 45 milijardi dolara godišnje - Monitor.hr
07.04.2019. (17:30)

E, pa kad vide duplo i misle da će dobiti dva komada

Amerikanci dok su pijani preko Interneta kupe robe za 45 milijardi dolara godišnje

79% Amerikanaca barem jednom su pijani otišli na Internet i obavili kupovinu u prosječnom iznosu od 444 dolara, tako je pokazala anketa, prema kojoj ispada da industrija “pijane online kupovine” u SAD-u na godišnjoj razini vrijedi oko 45 milijardi dolara. Češće pijane kupuju žene (80%), a najčešće se kupuje odjeća, filmovi, igre, tehnologija, hrana, ulaznice, knjige, oprema za dom, putovanja i sportska oprema. 6% sutrada požali kupovinu, a 20% vrati robu. Bug


Slične vijesti

02.05. (11:00)

Šoping-centar zove – internet ne zna zagrlit

Digitalni šoping postaje dosadan, vrijeme je za buđenje nove (stare) iskre – odlazak u trgovine

Digitalna kupnja sve češće ostavlja korisnike emocionalno praznima, pokazuje globalno istraživanje. Iako praktična, e-trgovina ne izaziva radost ni uzbuđenje kao fizički šoping – izostaje „iskra otkrića“. Većina potrošača žudi za spontanosti, personalizacijom i doživljajem, a impulzivne kupnje donose više sreće offline nego online. Brendovi bi, uz funkcionalnost, trebali ulagati i u emocionalnu dimenziju online iskustva: zabavne preporuke, inspirativni sadržaj i ljudski dodir. Jer šoping, kad je dobar, nije samo transakcija – to je mini terapija. Lider

26.04. (21:00)

Ako je ponuda predobra da bi bila istinita, vjerojatno ti netko želi ukrasti karticu

Kako prepoznati i izbjeći online prijevare: vodič za sigurnu kupovinu i surfanje

U digitalnom dobu online prijevare postaju sve češće i sofisticiranije, a žrtve su često neoprezni kupci i korisnici društvenih mreža. Najčešći oblici prijevara uključuju lažne web shopove, phishing poruke, investicijske prevare, romantične obmane i krađu identiteta. Ključna pravila zaštite su: ne dijeliti osobne podatke naslijepo, prepoznati nerealno povoljne ponude, provjeravati izvore i biti skeptičan prema hitnim zahtjevima za uplatu. U slučaju prijevare, važno je znati svoja prava i kome se obratiti za pomoć. Savjeti

10.01. (19:00)

Iz udobnosti doma

Trendovi online kupovine 2024.: Hrvati sve informiraniji, ulažu u stil i luksuz

Prema podacima E-commerce izvješća, primjećuje se porast broja ljudi koji obavljaju online kupovine redovito ili čak intenzivno. Povećao se broj kupovina putem kartica i PayPala, dok se plaćanja pouzećem značajno smanjuju. Klasična dostava zauzima prvo mjesto, dok preuzimanje na paketomatima bilježi rast popularnosti. Trend brzine dostave također se mijenja – 39 posto ispitanih online kupaca spremno je čekati dostavu između 5 i 14 dana. Samo 8 posto spremno je čekati više od 14 dana. Kupuju se mali kućanski aparati, televizori, laptopi, a upečatljiv je bio i skok potražnje za rashladnim i toplinskim uređajima. Lider

07.01. (13:00)

Kupovina ili igra na sreću?

Sezona zimskih popusta: Lako je pasti na marketinške zamke, pogotovo u online okruženju

U svakodnevnoj potrazi za popustima, mnogi se često nađu u marketinškim zamkama. HRT otkriva kako strah od gubitka popusta potiče impulzivne kupnje, dok trgovine koriste razne metode kako bi nas držale u stanju pripravnosti. Unatoč svjesnosti o trikovima, mnogi se teško odupru iskušenju. Kupovina, nalik igri na sreću, donosi trenutke zadovoljstva, iako su popusti često manji, a cijene rastu. Emocije često prevladaju nad racionalnom računicom, opravdavajući trošenje na sniženja. HRT

25.08.2024. (14:00)

A bilo je na predobroj akciji

Neki proizvodi kupljeni preko Temua i Sheina sadrže opasnu razinu otrovnih supstanci

Primjerice omekšivač rublja, prema izjavama istraživača, može prouzročiti neplodnost pa čak i prerani porođaj kada sadrži previše nepoželjnih sastojaka. Još je strašnije što je to mnogim kupcima, unatoč oštrim kritikama, sasvim svejedno. Važno im je da je jeftino. Dvije bočice laka za nokte od Sheina bile su zatrovane prevelikom količinom dioksana. Bezbojna tekućina koja se često upotrebljava kao otapalo već je proglašena kancerogenom… Glasnogovornik tvrtke Temu odmah je reagirao na teške optužbe, naredivši interne preglede. Od 11 proizvoda s posebno visokim vrijednostima otrova, dva su se mogla kupiti kod Temu. Poslovni,  Večernji list.

07.08.2024. (12:00)

Dostava kao stil života

Od telefona i općih uplatnica do webshopova i kartica za online plaćanje – Hrvati se u velikoj mjeri prilagodili online kupovini

Prije 15 godina hrvatsko ecommerce tržište borilo se s vanjskim neprijateljem u obliku jake globalne konkurencije i s unutarnjim neprijateljem – kupcem koji nema povjerenja u online plaćanje. Oni koji su kupovali i tada online, kupovali su uglavnom preko stranih stranica, a u međuvremenu se dogodio obrat – od rasta domaćih ecommerce tvrtki i financijskih aplikacija koje su pridobile povjerenje domaćih potrošača ili čak utjecale na njihove navike kupovanja. Tu su primjeri poput Crnog jajeta, dobartek.hr, zatim već poznate tvrtke i brendovi koje su svoj posao proširile online poput Croatia Osiguranja, a tu su i aplikacije poput Keks Pay. Nekima je dugo vremena najveća konkurencija bila telefon, a mnogi se sjećaju početaka kada je čak 80 posto uplatnica bilo uplaćivano općom uplatnicom. Netokracija

 

29.06.2024. (19:00)

Cijena kupovanja poput milijardera...

Aplikacija za kupovinu Temu je opasna i špijunira, tvrdi tužba podignuta ovog tjedna

Popularna kineska aplikacija za online kupovinu Temu, u vlasništvu kompanije PDD Holdings, najopasniji je malware i spyware trenutačno dostupan javnosti – tvrde tako istraživači kompanije Grizzly Research, a u svojem opsežnom izvješću ponudili su i izravne dokaze za svoje tvrdnje. Prema njima, mobilne aplikacije Temua koriste se naprednim sustavima izvlačenja podataka s mobitela, bez znanja korisnika, a na prevarantski su način uspjele dobiti dozvolu za plasiranje na trgovine aplikacija.

Aplikacija predstavlja kao obična trgovačka aplikacija, ali nakon instalacije samostalno mijenja svoj kod, podiže si razinu privilegija na uređaju, pa dobiva mogućnost pristupa do gotovo svi podatka na korisničkom uređaju. Među tim su podacima, primjerice, oni o lokaciji, kontakti, tekstualne poruke, dokumenti, a aplikacija navodno može pristupiti i kameri uređaja. To izlaže korisnike neviđenim rizicima za njihovu privatnost i sigurnost. Bug

13.04.2024. (14:00)

Kupuje se kao da nema sutra

Shein, Temu i TikTok Shop – Kinezi dramatično mijenjaju sliku online trgovine

Nagli uspon online trgovaca brze mode poput Sheina i Temua zatekao je sektor zračnog prijevoza tereta i raspirio žestoku konkurenciju za ograničene prijevozničke kapacitete. Ta popularnost povećava troškove zračnog prijevoza iz azijskih središta kao što su Guangzhou i Hong Kong, sezona kupnje traje gotovo cijelu godinu, a prijevoznici više ne mogu kapacitetima pokriti potražnju. Prema podacima koje je prikupio Cargo Facts Consulting, Temu isporučuje oko četiri tisuće tona odjeće dnevno, Shein pet tisuća tona, Alibaba.com tisuću tona i TikTok 800 tona. To otprilike odgovara kapacitetu 108 teretnih Boeingovih zrakoplova 777 dnevno. Poslovni

26.02.2024. (18:00)

Još jedno mjesto za online shoppingiranje

Temu: Nakon kampanje na Super Bowlu i veliki igrači strahuju od novoga kineskog brenda

Za razliku od drugih velikih brendova koji su zakupili te najskuplje sekunde televizijskog oglašavanja na planetu, u Temuovoj kampanji nije gostovala nijedna zvijezda, nije ganuto nijedno gledateljsko srce, a ni donesen posebno duhovit sadržaj. U njegovim spotovima likovi su trpali jeftine artikle u košarice, a kompanija im poručila da na Temuu kupuju kao milijarderi (a to je, valjda, jedino što milijarderi ne bi radili ni mrtvi). Ipak, kampanja je postala viralna, a kako prenosi Business Insider, pretraživanje brenda, prema Google Trendsu, strelovito je naraslo i aplikacija je postala druga najpreuzimanija na američkom tržištu.

Globalna potrošnja usporava zbog inflacije, a ta je nepovoljna situacija izvrsno sjela Temuu, odnosno njegovoj cjenovno strategiji. On pozornost kupaca privlači sloganima Team up i Price down te im tako poručuje da će potrošiti manje ako kupe više. Lider

28.11.2023. (00:00)

Webshop kao izlog

Kupnja uživo: Bez obzira na bum online trgovina, uvijek će biti kupaca koji žele u zemaljski dućan

Pritisnuti digitalnom konkurencijom i divovima poput Amazona, smjenom generacije kupaca i ekonomskim izazovima, trgovački brendovi ulažu u transformaciju svojih fizičkih trgovina jer se nadaju da će tako kupcima dati što žele i trebaju. Upravo je o tim trendovima nedavno pisao BBC, koji je upozorio na to da kupnja u fizičkim trgovinama nije nestala, ali opada. Kupci žele brzu i jednostavnu kupnju, očekuju da će trgovci na zalihama imati proizvod koji im treba i zbog kojeg su odlučili potrošiti dragocjeno vrijeme na posjet te se nadaju da će im tehnologija pomoći u snalaženju s asortimanom i poboljšati čitavo iskustvo šopinga. Pokazalo se da su kupci gladni holističkih iskustava koja nadilaze dvodimenzionalne slike na ekranu. Lider