Ako razmišljate o ulaganju u metaverese, ovo su kompanije na koje vrijedi obratiti pozornost - Monitor.hr
16.02.2022. (16:00)

Virtualni život

Ako razmišljate o ulaganju u metaverese, ovo su kompanije na koje vrijedi obratiti pozornost

Osnivač Facebooka Mark Zuckerberg će ove godine potrošiti najmanje 10 milijardi dolara za stvaranje virtualnog svijeta metaverzuma, za koji se nada da će postati zlatni standard za igre, društvene mreže i virtualna radna okruženja. S toliko potencijala za rast, Maxim Manturov, voditelj investicijskog istraživanja u Freedom Finance Europe, opisuje na koje metaverse dionice treba pripaziti i isplati li se kupovati metaverse nekretnine. Iako metaverzum tek dobiva na popularnosti, neke kompanije su već poduzele korake da budu ispred konkurencije, a to su Unity, Nvidia, VR (Horizon Worlds i Supernatural) i Amazon. Pritom upozorenje stoji kako je ulaganje u digitalne nekretnine vrlo rizično, pogotovo ako se metaverse platforma sruši. Preporuka je ulagati samo onoliko koliko ste spremni izgubiti. Lider


Slične vijesti

25.10.2022. (17:00)

Meta na meti

Gubici i kritike pljušte sa svih strana: Zuckerbergov metaverzum navukao bijes investitora

tportal

Marku Zuckerbergu tranzicija svijeta u metaverzum zasad ne polazi za rukom. Njegov projekt interoperabilnog virtualnog svijeta naime gubi na podršci. Brad Gerstner iz Altimeter Capitala, tvrtke koja posjeduje dionice tvrtke Meta vrijedne stotine milijuna dolara, poslao je upravnom odboru otvoreno pismo u kojem je izrazio svoj gnjev. U pismu Gerstner optužuje Metu da je ‘odlutala u zemlju pretjeranog’, pretjerano velikog broja zaposlenih, previše ideja i premalo pravodobnih reakcija. Pored toga, istaknuo je da se fokusom tvrtke na metaverzum gubi iz vida njezina osnovna djelatnost, a koja, za razliku od Reality Labsa (dijela tvrtke koji upravlja projektom metaverzuma), generira profit. Projekt metaverzuma zabilježio je 15 milijardi dolara gubitaka otkako je tvrtka najavila rebrendiranje iz Facebooka u Metu. Tportal

15.06.2022. (01:00)

Kineski ByteDance puše za vrat Zuckerbergovoj Meti

Počinje ozbiljna borba za prevlast u metaverseu

Iako je po tome trenutačno najpoznatija, Meta nije jedina kompanija koja ozbiljno računa na rast od metaversea. Tu su i HTC, Valve i Sonyjev PlayStation. Lani je u taj segment ušao i Apple, kupivši tvrtku NextVR, i nagađa se da radi vlastiti VR set. (…) Vlasnik TikToka i najvrjedniji startup na svijetu, kineska kompanija ByteDance, krenula je stopama Marka Zuckerberga. ByteDance je preko svoje podružnice u SAD-u oglasio da traži više od 40 stručnjaka za metaverse, čime je signalizirao da očekuje razvoj poslovanja u području metaversa. Ono što zasad koči brži razvoj te tehnologije upravo su vrlo veliki, nezgrapni VR setovi te nekompatibilnost.  Jutarnji

06.05.2022. (14:00)

Sunce, more, otoci... i NFT-ovi

Turistička zajednica “rasprodala” svoje NFT dalmatince za manje od 24 sata

Prošli tjedan Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije mnoge je ugodno iznenadila svojim predstavljanjem projekta Turizam 3.0. U fokusu projekta je ulazak u futuristički svijet metaverse-a, a neke od primjena su stvaranje virtualnih reprezentacija turističkih spomenika, ali i kreiranje NFT-ova, nezamjenjivih tokena (eng. non-fungible Token) koji predstavljaju unikatne (ili količinski ograničene) inačice virtualnih dokumenata s potvrdom o vlasništvu. Locastic je u sklopu metaverzum dijela projekta napravio digitalnu verziju Dioklecijanove palače. Za ovaj projekt korištena je platforma Sandbox, jedan od najpopularnijih metaverse sustava za igre koji se temelji na blockchainu. Prilika je to i za edukaciju o novim tehnologijama diljem turističkog sektora. Netokracija

20.04.2022. (20:00)

Ipak ima nade

Tinejdžeri ne vole metaverzum i rijetko koriste VR

Facebook i Instagram bilježe stalni pad broja mlađih korisnika, pa je tvrtka Meta računala da će situaciju popraviti novi virtualni svijet. Ipak, čini se da metaverzum ipak nije rješenje.Prema nedavnom istraživanju Piper Sandler, čak 50% tinejdžera ne privlači ideja o metaverzumu i ne planiraju kupiti VR uređaje kako bi pratili trend. Rezultati su također pokazali da tek 26% mladih ispitanika posjeduje VR uređaj, a da ga tek 5% koristi svakog dana. Međutim, čak 68% ispitanih tinejdžera smatra se gamerima, što odgovara tvrtki. Inače, tvrtke kao što su Sony i Lego nedavno su investirale milijarde u Epic metaverzum koji je namijenjen najmlađima. Geek

02.11.2021. (12:00)

Meta Staze

Na mladima svijet ostaje, ali to nije Facebook

Ne znam kada sam zadnji put čuo nešto toliko besmisleno kao ovo da će nekakav “metaverse” postati novi Internet i da ćemo svi, uskoro, svojim avatarom u virtualnom svijetu komunicirati s drugim avatarima u tom istom virtualnom svijetu i tamo, kao, provoditi vrijeme, informirati se, zabavljati, čak i obavljati posao… Ideja je to kojom Mark Zuckerberg nastoji riješiti golemi problem kojeg je već duže vrijeme svjestan – starenje Facebookove korisničke baze. Prema internom dokumentu iz Facebooka – pardon, Mete – koji je procurio u javnost, broj teenagera koji ga koriste pao je 13% kroz posljednje dvije godine, a projekcija pada za naredne dvije godine iznosi šokantnih 45%. Brojke su nešto blaže kada je u pitanju dobna skupina mladih do 30 godina, ali i tu je krivulja okrenuta nizbrdo… piše Dragan Petric za Bug

29.10.2021. (10:00)

Ime nije ništa; ono što nazivamo ružom, isto bi mirisalo i s drugim imenom

Facebook promijenio ime, zove se Meta

Facebook se od danas zove Metaobjavio je Mark Zuckerberg. Nova tvrtka bit će vlasnica Facebooka, Instagrama i WhatsAppa te Oculusa, brenda vezanog uz virtualnu stvarnost. Rebranding dolazi nakon brojnih skandala koji su se tvrtki dogodile u posljednje vrijeme. RTL