60% kućanstava štedjet će na kupnji namještaja
Čak 60% hrvatskih kućanstava štedjet će na kupnji namještaja, eventualno će se odlučiti na nabavku kuhinje ili ponekog pojedinačnog komada, pokazuje istraživanje, pokazuje GfK-ovo istraživanje.
Namještaj je u Hrvatskoj još uvijek proizvod koji mnogi kupuju „za cijeli život”. Potrošačke navike i razina životnog standarda čine da se namještaj kupuje rijetko, odnosno, da se jednom kupljeni namještaj koristi „dok je god u funkciji”. Tako misli preko 60% potrošača/kućanstava. Kako je kupnja namještaja jedna od značajnijih kućanskih investicija preko 50% potrošača obilazi više raznih prodajnih mjesta prije odluke o kupnji i traže mjesta gdje se nude popusti ili gdje ima akcijskih prodaja. Trećini potrošača je važno i da postoji mogućnost obročnog plaćanja.
Upravo je cijena glavni faktor pri donošenju odluke o kupnji, a iza toga su izgled, dizajn, te funkcionalnost.