Vjećnik splitskog Mosta ostao je iznenađen i uvrijeđen: “Plakat možda može proći za neki jeftini bordel, neko jeftino pornografsko kino. Ovo je ispod svake razine, dno dna. Ne znam što je bilo na pameti i intendantu HNK i Ministarstvu kulture koje je pokrovitelj. U nedostatku mašte i dizajnerske kreativnosti igra na najniže strasti.” Vizual ovogodišnjeg Splitskog ljeta djelo je dizajnerskog studija “Kazinoti i Komenda”, čiji je dizajner Karlo Kazinoti na Facebooku je objasnio: “Rekonstruirani poljubac koji je kompozicijski metafora plesa, vala, seksa. Jezik je glavni alat glumca i pjevača. Jezik je početak, baza, kreator civilizacije.” 24 sata. Inače, Splitsko ljeto je ovdje. Na njihovom Facebooku plakat možete komentirati.
Westgate je podijelio dio svoga tržišta za spornu kampanju u nekoliko segmenata: vlasnike/ce apartmana, žene koje učestalo naručuju robu, osobe koje traže odjeću za razne prigode, kao i one koji često kupuju online. Međutim, s obzirom na to da se radi o jumbo plakatima, mora se uzeti u obzir kako će kampanja obuhvatiti i ostale ljude. Ovdje govorimo o dijelu takozvanog sofisticiranog masivnog marketinga. Radi se o tzv. “sljepilu targetiranja”. Do njega dolazi prilikom kreiranja kampanje gdje smo potpuno fokusirani na targetirani segment tako da u potpunosti ignoriramo ostale segmente. U slučaju Westgatea, svojim porukama uvrijedimo ljude koji se možda nužno ne nalaze u targetiranom segmentu, ali se zato sigurno nalaze u našim ostalim segmentima. Netokracija
Čelnici brojnih tvrtki koje žive od industrije oglašavanja nezadovoljni su Nacrtom Odluke o komunalnom redu gradske uprave Zagreba na čelu s gradonačelnikom Tomaševićem i tvrde ‘da se iza te Odluke o komunalnom redu sprema veliki nered’. Odlukom se ograničava pravo na oglašavanja plakata i reklamnih panoa samo na one do 12 četvornih metara površine. Svi zagrebački oglašivači, posebno oni koji su se velikim poslovima dokazali na tržištu vanjskog oglašavanja, kao što su Europlakat, Go2Digital, Anić holding plus, Outdoor Akzent, Frka plus i Pio, upozoravaju: „Tomašević želi ukinuti industriju oglašavanja u Zagrebu, ukinuti konkurenciju, osigurati ‘Zagreb plakatu’ monopol, podići njegovu vrijednost… Nacional
Krajem prošle godine raspisan je međunarodni javno-pozivni natječaj za plakat na temu (RE)IMAGINING EUROPE, a ovih su dana objavljeni i rezultati… Međunarodni stručni žiri, čiji su članovi bili Marija Juza, Dejan Kršić, Nevena Tudor Perković, Alemka Vrcan i Demetrios Fakinos, ocijenio je radove i donio odluku o dodjeli tri novčane nagrade sljedećim autorima: GRAFPROM studio (1. nagrada), SUPERSTUDIO (2. nagrada) i Peter Bankov (3. nagrada), dok je nagradu ico-D Excellence Award osvojio studio FM milano. Radovi se mogu pogledati na platformi dizajn.hr jer je izložba otkazana zbog epidemije korona virusa. Vizkultura
“Hvala vam što se uništavali plakate. Bili ste dio naše kampanje!”, osvanulo je na predizbornim plakatima SDSS-a, kao odgovor na poruke mržnje koje su tijekom kampanje za EU izbore vandali ispisivali na plakatima te stranke u Zagrebu, Rijeci, Sisku, Šibeniku i Splitu. Index
Provokativna kampanja Američkog instituta, udruge za promicanje engleskog jezika i američke kulture u Hrvatskoj prvoj se dami SAD-a nije baš svidjela, jer prema njezinom nalogu svi moraju biti uklonjeni, a na hrvatsku adresu mogla bi stići tužba. “Zamislite koliko daleko možete dospjeti uz malo engleskog” pisalo je na jumbo plakatima uz fotografiju Melanije Trump. Gospođa Trump poprilično negoduje, i osim što slijedi tužba, zatraženo je da se plakati uklone i to u sljedeća 24 sata, piše Večernji. Vijest je dospjela i do BBC-ja i Guardiana.