Dođi da poslujemo zajedno
20 godina LinkedIna: Uspjeh duguje dobrom balansu između privatnoga i poslovnoga
Kad je 2003. lansirana nova poslovna platforma – LinkedIn – malotko se kladio na njezin uspjeh. Štoviše, predviđali su joj potpuni krah jer, za razliku od drugih ‘osobnijih‘ društvenih mreža koje su se u to vrijeme kuhale, a mladi, ambiciozni Zuckerberg tek stupao na scenu, LinkedIn je ciljao na poslovne živote svojih korisnika, što je zvučalo, blago rečeno, dosadno. Umjesto da padne pod utjecaj nevjernih toma, nova je društvena platforma odlučila dokazati da imaju krivo. Tijekom 2016. za LinkedIn se zainteresirao tehnološki gigant Micorosft, koji ga je preuzeo za 26 milijardi dolara. I dok su tijekom pandemije mnogi biznisi jedva spajali kraj s krajem, platforma je stabilno rasla. Pandemija je promijenila način na koji velik broj korisnika razmišlja o poslu, presložila je njihove životne prioritete pa su se ohrabrili istražiti druge opcije, a LinkedIn bio je idealan kanal za istraživanje novih poslova i razmjenu iskustava. Lider